Heemkunde

100ste Verjaardag aanvang WOI

Met het oog op het uitbrengen van een brochure naar aanleiding van deze 100ste verjaardag, is Heemkunde-Nieuwerkerken op zoek naar informatie, documenten, foto’s enz.. dat haar zou kunnen helpen deze brochure te vervolledigen. Wij verwachten info met betrekking op Groot-Nieuwerkerken (Nieuwerkerken, Binderveld, Wijer, Kozen, Gorssum).

U kan alle info doorsturen (of neem contact op met): de voorzitter Eddy Cox of naar de webmaster Luc Schepens. U kan ook terecht bij onze andere bestuursleden.

Alles wordt nagekeken, genoteerd en in originele toestand terug bezorgd aan betrokkene.

Reeds onze dank!

Het Bestuur

2 thoughts on “100ste Verjaardag aanvang WOI

1. Aan Eddy en Luc, Ben in ’t bezit van talrijke documenten, DVD, boeken over WO1. Kan deze niet uitlenen maar wel ter inzage geven. Copies, scans ed. kunnen dan ter plekke gemaakt worden. Seintje voor afspraak a.u.b Maurice

1. Dag Maurice,
      Bedankt voor uw snelle reactie, gaan deze documenten en info over Groot-Nieuwerkerken?
      Indien ja, kom ik wel even langs voor inzage (scan, kopijā€¦)
      Reeds mijn dank

Met vriendelijke groeten,